Nasze zobowiązanie

Tworzymy doskonałe kosmetyki, by każdy czuł się pięknie i pewnie. Zaufały nam miliony osób w Polsce i na świecie, które dzięki markom OCEANIC na nowo pokochały swoją skórę.

Nasze marki

Pasja, wiedza, doświadczenie

Jesteśmy czołową polską firmą kosmetyczną, którą doceniają konsumenci i partnerzy biznesowi w kraju i za granicą.

  • Szerokie portfolio skrojone pod potrzeby 
i oczekiwania konsumentów.
  • Nasze kosmetyki dostępne są już na ponad 50 rynkach zagranicznych.
  • Produkcja kontraktowa dla polskich i zagranicznych partnerów biznesowych.
  • Innowacyjność i nowoczesna produkcja – to nas wyróżnia.
  • Jesteśmy obecni na półkach drogeryjnych 
i aptecznych w całym kraju.
  • Wysoka ekspertyza marketingowa i bardzo dobra współpraca z mediami.

Nasza historia

Razem w życiu, razem w biznesie – rodzinna historia piękna

1914-1987

Zenon I. Soszyński był wizjonerem, który mierzył się z wyzwaniami historii. Biznesową pasję i miłość do kosmetyków przekazał swojemu synowi Wojciechowi i jego żonie Dorocie.

 

1982

W Sopocie powstaje laboratorium farmaceutyczno-kosmetyczne OCEANIC. Narodziny marki AA zapoczątkowały nowe podejście do pielęgnacji skóry skłonnej do alergii.

 

1982-1989

Dzięki OCEANIC Polki miały szansę sięgać po nowoczesne i estetycznie zaprojektowane kosmetyki. Powstaje absolutny bestseller lat 80-tych – krem AA w pomarańczowym słoiczku.

1990 – 2000

Dekada mocnej konkurencji z globalnymi potentatami branży. Firmę broni wypracowana marka i zaufanie konsumentek. OCEANIC nadal rozwija portfolio. W 1990 roku debiutuje pierwszy w Polsce płyn do higieny intymnej i natychmiast odnosi sukces.

 

2003

Olbrzymia inwestycja w unowocześnienie zakładu produkcyjnego na Pomorzu. OCEANIC jako pierwsza firma kosmetyczna w naszym kraju uzyskała farmaceutyczny certyfikat GMP, co znacząco podniosło standardy produkcji.

2007

Wprowadzenie na rynek marki Oillan, bazującej na emolientach, było prawdziwym przełomem w pielęgnacji skóry atopowej.

2009

Biznes przyspiesza. Firma tworzy więc nowoczesne Centrum Logistyki i Dystrybucji oraz wprowadza system zarządzania SAP.

2013

Do portfolio OCEANIC dołącza marka Long4Lashes. Jej flagowy produkt Lash Booster Serum ekspresowo stał się bestsellerem w kategorii odżywek do rzęs.

2017

Rewolucja w makijażu – OCEANIC tworzy markę AA Wings of Color. Kosmetyki kolorowe opracowane z myślą o skórze wrażliwej odnoszą wielki rynkowy sukces.

2019

Przejęcie firmy L’Biotica – do oferty firmy dołączają kosmetyki inspirowane nowatorskimi rozwiązaniami z dziedziny dermatologii i kosmetologii oraz ceniona marka do pielęgnacji włosów – Biovax.

2022

Firma świętuje 40-lecie. Jubileuszowi towarzyszy kampania #JestemWrażliwAA, odświeżająca wizerunek marki.

Filozofia działania

Biznesowa droga na szczyt

„Nie ma prostego przepisu na sukces. Musisz biec i ani przez chwilę nie myśleć, że dotarłeś do mety. Zachowanie silnej pozycji rynkowej wymaga nieustannego rozwoju, innowacyjności, kreatywności, wyczucia trendów i ciągłej komunikacji z konsumentami. Z szacunku dla nich nigdy nie pozwolilibyśmy sobie na jakikolwiek kompromis w kwestii jakości naszych kosmetyków. Albo dobrze, albo wcale!”

Dorota Soszyńska, właścicielka OCEANIC

facebook arrow-right-long email-icon