-
Blauer
UN1T3D to pierwsze podwójne perfumy sygnowane przez Blauer, zaprojektowane z myślą zarówno o mężczyźnie, jak i kobiecie. Inspiracja pochodzi z kreatywnego i autentycznego stylu marki z USA, aby stworzyć dwa cenne i ambiwalentne zapachy: wysoka koncentracja naturalnej esencji pasuje do wyjątkowej i zaawansowanej technologicznie zawartości opakowania.
-
Elle
Magazyn dla kobiet ELLE, wydany po raz pierwszy w 1945 r., dał początek marce międzynarodowej, obecnej w ponad 80 krajach. Dzięki ponad 21 milionom czytelników na całym świecie, firma ELLE rozrasta się również poza wydawanie magazynu dla kobiet i oferuje kolekcje ubrań, akcesoriów, dekoracji oraz zapachów.
-
La Martina
La Martina to marka, której inspiracją powstania został królewski sport – polo. La Martina nieustannie zajmuje się badaniem i opracowywaniem produktów dla zapewnienia jak najwyższych standardów. Argentyńska marka istnieje od 1986 roku, a od roku 2006 poszerzyła swoją ofertę o perfumy, które zainspirowane sportem, wyróżniają się w charakterze zapachu, a także dzięki logo, które kojarzy się z grą w polo.
-
Sandalia
Historia Sardynii jest bogata w legendy, przekazywane przez lata, które nadal fascynują, kiedy się je opowiada. Na Sardynii wszystko kojarzone jest z ludowymi opowieściami, które służą do stworzenia atmosfery tajemniczości wokół ziemi i jej mieszkańców. Stały się one inspiracją do stworzenia kolekcji zapachów.
-
Fiat
W styczniu 2018 wprowadzony został pierwszy w historii zapach FIAT 500. Zapach tak jak samochód to ikona, szyk, kolor i ironia. Stworzony w Wenecji.
-
Iceberg
Iceberg to włoska marka produkująca luksusową odzież, powstała w 1962 roku. Założona przez dwóch projektantów Silvio Gerani i Giuliana Marchini. Perfumy Iceberg, podobnie jak cała oferta, przeznaczone są dla nowoczesnych kobiet oraz mężczyzn. Wyróżniają je ciekawie dobrane nuty zapachowe, oryginalne i zmysłowe połączenia. Iceberg to perfumy delikatne, orientalne i kwiatowe.
-
The Merchant of Venice
The Merchant of Venice reprezentuje Sztukę Perfumeryjną Wenecji. Zwraca uwagę na wieczną rolę miasta jako istotnej siły w tradycji perfumeryjnej na całym świecie. Ma na celu podkreślenie tradycji, która sprawiła, że Włochy, a szczególnie Wenecja, są bardzo istotne w historii perfumerii.
-
Dirk Bikkembergs
DIRK to pierwszy zapach marki (EDT). Stawia pieczątkę projektanta mody na eleganckim zapachu, nasycając go swoją odwagą i seksownością. Jest to pierwszy w historii zapach premium dla fanów piłki nożnej. Dirk Bikkembergs to pierwsze dzieło Bikkenbergów, które bezpośrednio łączy modę i zapach. Dirk Bikkembergs jest męski, silny i międzynarodowy. Dirk Bikkembergs oznacza "sztylet", co wzmacnia asertywny wizerunek aromatu. Zapach skierowany dla stylowych sportowców i odważnych mężczyzn.
-
Long Lashes Forever
Long Lashes Forever to specjalistyczne serum, które zdradza sekret hipnotyzującego spojrzenia i spektakularnie długich rzęs. Jego unikalna formuła powstała w oparciu o wykorzystanie najnowszych osiągnięć medycyny estetycznej, by wzmocnić, zagęścić i wydłużyć rzęsy. Bimatoprost aktywuje wzrost włosków i znacznie ogranicza ich wypadanie. B5HA+ Complex wnikając we włókna rzęs, doskonale nawilża i wygładza ich powierzchnię. Dodatkowo odbudowuje strukturę włosa i sprawia, że rzęsy stają się elastyczne i lśniące. Po prostu zachwycające!
-
Ferrari
Marka Ferrari to idealny wybór dla każdego, kto poszukuje ekskluzywnych produktów w rozsądnych cenach i zależy mu by podkreślić swój męski charakter.
-
Liu Jo
Zbudowany dzięki genialnej intuicji i kreatywności dwóch braci, Marco i Vannisa Marchiego, Liu Jo został założony w 1995 roku w Carpi w małym miasteczku we włoskim regionie znanym z pradawnego know-how w branży mody. Dwaj bracia pragnęli wydobyć naturalne piękno każdej kobiety, podkreślając kobiecość eleganckim i dynamicznym stylem.